Monday, June 25, 2012

Pancake Durian

Assalamualaikum dan Hi,


Hujung minggu korang macam mana? Best tak? Aku pula?? Eh...mestilah... dah berjimba tengok wayang dekat Mid Valley. First time tengok tempat grand. Nak tahu apa cer? Nanti aku citer k...


Oh, puasa akan tiba tak lama lagi. Bulan Islam pun sudah bertukar masuk Syaaban ni. Tak lama lagi Ramadhan.. Fuhh... hari ini puasa ganti.


Sekarang dekat KL ni dahlah musim panas. Tetiba berlambak pulak durian dekat tepi jalan macam Mak Jemah bukak kedai Sale Gucci tepi Highway... kihkihkih


So, tetiba terasa nak makan ni... 




Nyum....sedapnyer alahai... Mak Jemah nolong buatkan mek 10 set..hehe.. Ini yang aku tahu nama dia Durian Pancake. Tapi tak tahu betul ke tak. Aku pernah makan lepas my sis hasut aku rasa benda alah ni dekat Mid Valley. 


Perghh..macam kena rasuk meronta-ronta budak kecik mintak jajan. Eh, korang tahu jajan tu apa tak?? Jajan tu cekedis atau makanan ringan yang sungguh berkhasiat tak berkhasiat tau.. kihkih


Rasa dia bukan main delicious tau nyah. Mak rasa kalau dapat ni memang berlari satu kampung tergolek-golek manja. Bukan bukan. Gurau je. hehe. Rasa durian dia memang sebijik macam ori dan lembut je bila sedut masa makan. Tak payah kunyah...nyum.....*amik feeling berangan tengah makan 


Sekarang macam craving for this pulak. Apa mau bikin?? Ehem..ehem...







nota kaki: makan sampai buncit cit cit..hehe

2 comments:

Kesuma Angsana said...

pancake yes! but durian nonono lari dulu hihihi

Cik Jajika said...

Tak suka durian ea? hehe