Thursday, June 28, 2012

Odor Fighter With Libresse

Assalamualaikum dan Hi,




Tutt....tuttt.....tutt....tumpang lalu. Kereta comel ku berbunyi... Marilah adik mari naik.. Bolehku bawa jumpa nenek. *konon kereta kecil tapi jenama mini cooper..kihkih


Wahh...gembiranya aku ye. Siap menyanyi riang. Siapa yang tak tahu lagu kanak ribena waktu skola ni? Hah...tak ingat? Tipulah tu.. ngaku jela yang korang pun sama obses dengan lagu ni kan? Hihi..


Okey.okey. sila kembali ke posisi tempat duduk korang. Jangan bergerak walau nak terkentut pun.. Opss..sila beralih siaran blog jika anda ingin berbuat demikian sebab blog ini tak ada pengudaraan yang mencukupi ye. kihkihkih *menjeling manja dekat korang sebab nak target sape yang kentut


Ni hah, aku nak share sedikit info berguna buat kaum hawa yang cute and havoc kat luar sana. tak pe kalau korang rasa korang tak cute or tak havoc. it's ok. Bagi aku, yes you are. Setiap orang pun ada kelebihan masing-masing. Contoh paling senang dan mudah adalah aku. Ye, aku gemuk dan pendek. Kerjaya juga tidaklah memberangsangkan tapi cukup untuk aku makan, minum dan berhibur sensorang. Malah aku juga tidak tamat pengajian dari universiti awam seperti yang mak aku harapkan. So, korang rasa aku ini cute dan havoc? bagi aku tidak sebab aku adalah gorgeous di mata aku. Aku tak kisah apa orang lain nak cakap janji aku boleh hidup dengan kerja aku yang tak seberapa even kawan-kawan aku kebanyakannya kerja separuh mati dalam bidang aku ni. Well, takdir semua orang berbeza. Apa guna gaji bebanyak tapi tak ada masa nak enjoy.


Pape pun semua kena happy sebab walau kita ada masalah pun tak semestinya kita harus tunjukkan. Hah, satu lagi masalah berkaitan kaum hawa ni. Alang-alang bercerita, mesti harus sebut ye. 


Ini masalah agak sensitif tau tau. Sorry kalau korang tak selesa. Tapi bebaru ni Libresse ada kawalan bau sepanjang masa bendera jepun datang... Perghh...hebat sungguh teknologi sekarang ni kan?


Aku sekarang pun pengguna Libresse ni tau. Siapa kata wanita tak boleh? Cewahhh... 



Hah, Libresse juga ada buat game dekat FB dieorang. Tekan je perkataan Libresse dekat entry ni. Nanti korang boleh main game dengan Master Odor dalam perlawanan Pure Fresh Game namanya. Wah wah wah.. Game pun ada tau. Kemain Mak Jemah bergosip pasal Libresse ni. Hebat tak? So, apa tunggu lagi. Sambil berhibur dapat juga berilmu bersama Libresse







nota kaki : lumba lari ke kedai pak atan carik Libresse

2 comments:

Anonymous said...

wah2 ,.. nk jadi model libresse pulak ke hehehe

JQ said...

boleh je..nak diri sebelah kak adibah noor..hehe