Tuesday, June 12, 2012

Hadiah Bagi Pemenang 'GA Cik Jajika Senang Je'

Assalamualaikum dan Hi,


Akhirnya aku berjaya juga! Bukan apa, berjaya menghantar atau mengepos hadiah GA buat pemenang 'GA CIK JAJIKA SENANG JE' tu.. Maaf lah ye sebab seminggu lepas umum pemenang baru hantar. hehe


Sejak akhir-akhir ni banyak benda nak disiapkan. So ambil masa nak balut bungkusan untuk korang. Nantikan bungkusan korang sampai insyallah minggu ini atau awal minggu depan. Tapi aku jangkakan minggu ni pun dah boleh sampai. Hehe..


Nak tengok hadiah korang tak?? Jom skodeng kat bawah. Untuk pengetahuan korang, warna dipilih secara rambang tau. Hope korang suka.. Kalau tak suka boleh hadiah bagi sesiapa yang korang nak. Janji topup dah dapat kan? hehe... =)




Kad ni direka khas untuk korang tau. Comel tak? Aku paling suka gambar kartun tu. Macam teletubies. haha... =D




Hah, ini hadiah korang. Shawl satin tau. Kalau tak nampak nama, senang je. Tengok jenis topup dah tahu mana satu korang punya. =)



Yeah...delivered to post office! Tunggu....








nota kaki : rasa macam nak buat lagi GA macam ni..hehe

6 comments:

faha said...

hehehe gile femes nama saya terpampang ye cik jazz

nampak dah kaler shawl, thanks btw :D biar saya pomot GA anda lagi lepas ni hahaha

Cik Jajika said...

haha... tak sengaja la. serius. dah takdir namamu menyerlah..hehe.. Thanks ye...=)

cik fafa said...

awesoomeee!!!
i like pinky!tq dear...
siap buat kad lg...cikfafa hargai sgt!

Cik Jajika said...

hehhe... cik fafa, tunggu parcel sampai ye..hehe.. ala, kad tu senang je buat. lagipun the winner deserve to be treat well right?? =)

cik fafa said...

hehheheh....cikfafa da dpt da hadiah tue..baru ptg td smpai..tq so much taw!!santek sgt!!!

Cik Jajika said...

Yeke? baguslah.... Thanks ye sbb join.. =)