Saturday, June 9, 2012

DiGi WWWow Awards 2012 Vs TwitUpKami Vs Madagascar 3

Assalamualaikum dan Hi,

Hari ini seperti yang sedia maklum, aku dapat jemputan ke DiGi WWWow Awards 2012. Oh, sungguh keliru sebab separuh diri aku nak pergi tapi rasa macam banyak halangan pula. Bukan nak fikir tak elok tapi kalau hati dah berdetik macam something rasanya kita tak boleh nak ignore benda macam tu kan? Aku tak nak menyesal di kemudian hari pula.


Sangat berbelah bagi lagi ni. ermmm..


Fyi juga hari ini berlangsungnya #TwitUpKami di Stadium Bukit Jalil. Wahh..wah..banyak pula benda yang best hari ini kan? Lagi la den keliru..hehehe..




Tadi pula housemate aku ajak keluar tengok wayang. Dia pun kata tak payah pergi. Bf aku pun sama. Sis aku pun macam tu juga. Semua orang sekeliling aku push aku supaya tak payah pergi...Urggghhh...stress gila!


So, macam mana? Ada cadangan tak mana aku patut pergi???? ermmmm








nota kaki: naik pening. kuar makan sat!!!

No comments: