Tuesday, May 8, 2012

Lunch Menu

Assalamualaikum,


Baiklah, aku cuma nak mengakui bahawa aku sangat lapar. SANGAT. Betul. Yela, mula-mula aku berniat nak puasa hari ini. Tanpa sangka perut ni tak dapat tahan. So, dengan berat hatinya aku telah membeli makanan dengan nafsu yang menggunung. 


Seperti yang korang boleh tengok dalam gambar tuu, ada dua lauk. Di mana ianya dua-dua lauk berat ok. Nampak banyak kan? Well, I have to admit another bad thing that I've made. Sebenarnya bukan tuu je lauk yang aku amik. Ada 1 lagi lauk. Saja aku tak amik sebab aku dah start makan dah sebenarnya. Segan pula nak amik gambar nasi and lauk lagi 1 tu. Lagipun aku tengah lapar kan. Tak ingat la nak amik gambar.. hehe.. =)








Hari ini aku membeli nasi separuh, ayam masak steam (sebelah kiri dalam gambar), ayam black pepper (sebelah kanan dalam gambar) dan sweet sour fish. Ye, semuanya lauk utama dan untuk pengetahuan korang aku memang tak pilih sayur sebab kan dah bagitahu tadi yang nafsu aku menggunung. Lagipun dalam ayam steam tuu pun ada tauge kan? Kira sayur juga la tu..hehe.. *duithabissebabmakanje


Sekarang aku dah kenyang sambil duduk minum milo panas update blog before start buat kerja. Cuaca macam nak hujan. Air-cond pula sejak tahap cipanzi. Kulit siapa la yang tebal sangat ni. Tak sejuk ker?? Hehe... *tamparmukalajulaju


Bila minum milo ni, ingat pula kat Nestle 100 Tahun. Try la join. Mana tau ada rezeki lebih kan kan kan? hehe... Tak rugi pun.















nota kaki: balik nak makan maggi jela. promote nestle lagi. =)

No comments: