Thursday, May 31, 2012

Giveaway Tamat!

Assalamualaikum dan Hi,


Tadi GA Cik Jajika Senang Je sudah pun melabuhkan tirainya. Keseluruhan jumlah peserta adalah sebanyak 101 orang. Beberapa peserta adalah antara peserta last minute ye.




Kalau tak tadi nak tutup dengan jumlah 100 orang peserta tetapi peserta last komen masih diterima. Kenapa? Bukan nak pilih kasih tau. Tapi disebabkan waktu komen itu diterima, TEPAT pukul 12.30 petang. So, automatic diterima ye. Jangan salah faham pula tau.


Tarikh pemenang akan diumumkan pada 4 Jun 2012 ini bersamaan minggu depan, hari Isnin. Oh, sungguh banyak kerja yang perlu aku buat minggu ni kan? Sangatlah busy. Tapi tak apa la..sebab korang juga kan? hehe


Anyways, thanks & nantikan pengumuman pemenang ye... =)









nota kaki: tangan kiri dah gatal ni! hehe

4 comments:

waniey20~ said...

harap2 ade luck lah :)

Cik Jajika said...

hehe... doa banyak-banyak..hehe...

Mimie Omeyy ;D said...

Tak sabar nak tnggu keputusan, hope mimie menang <3<3

Cik Jajika said...

hehehe...insyallah... =)