Monday, May 2, 2011

Holiday!!!

Hyep... Baru balik dari cuti...hehe...Banyak bende nak di cerita tapi aku akan tulis beberapa citer je k... Cuti 3 hari 2 malam di Batu Pahat kampung halamanku. Best sebab banyak bende berlaku dan aku suka semua tu kecuali laki aku nie je hah. Asal aku balik kg je, mesti ada yang xkena. Asyik nak gaduh je. Tak paham aku. Erm,...

Beberapa hari nie aku banyak amik pic si kiki, bobo, puteh and a few picture of mine. Hahahaha... Konon2 ada photo shot gitu...Hehehe... COmel tau semue 2..kecuali si Puteh. Aku tak suke sangat sebab die jahat + ngedik + manja..hahahhaa....Tengok lah picture semua kucings...hahaha


Kiki yang comel. Suke die posing sambil baring2...Hahahaha


Puteh yang besar and jahat. Manja je lebih!!!Hahahha


Bobo yang tido dengan mama. Poyo betul kan???xadil...hahaha

Aiman sekarang berada di Muar. Rindu die. Die sekarang ada kat sana sebab pak cik die meninggal. Takziah buat Keluarga arwah...Harap Aiman balik sini cepat2. Miss him la...=(

No comments: