Tuesday, May 24, 2011

Full House Finally!

Assalamualaikum,

Ingat tak entry aku yang lunch nak pergi ke Full House tuu?? Kalau tak ingat or tak pernah baca boleh click sini and sini!!huhu. Kali nie kiteorang pergi je Full House tuu. Tak de lah full sangat pun hahaha..Tapi memang sweet and cute. Rasa macam best jek duk sini...

Entry nie sepatutnyer aku upload hari tuu lagi tapi sebab kekangan waktu yang sedia ada, tergendala lak. Huhu.. Aku nak warning yang entry kali nie banyak giler gambar ye. So aku taknak semak banyak-banyak bebelan aku lak. Hahaha...



Buku menu die macam komik. Serius comel!!hahhaa


Our partner of the day!! Cool tau dieorang nie..huhu


My drink. Mango pe tah. Ada bubble@pearl..slurrpp


My sista punyer.. Sear-Wok Chicken Chop. Sedap tau..huhu

Spaghetti.. Masin la time nie..hahaa

Aku punyer. Sedap giler. Oven roasted chicken (xsure ejaan die)

Our dessert. Nyumm Nyumm

Real flowers okay

Mini cooper cute!

Muka gembira sebab kenyang.hahaha

Muka bajet comel konon.hahahhaa

Best giler pergi sini cuma agak mahal bagi aku. Kalau korang mampu, pergilah. Maybe aku nie jenis yang suka cari tempat makan yang murah tapi sedap. Tapi tak rugilah pergi sana. Sangat-sangat sedap dan kenyang (kenyang sebab minum air banyak jek. Makanan sikit jek). hahhaa

No comments: