Monday, May 23, 2011

Ladies or what??

Assalamualaikum,

Ni yang nak marah nie. Bukan marah korang ye. Maap kalau salah paham..huhu.. Aku nak marah sebab perangai manusia nie. Aku rasa semua dah besar dan pandai pikir. Nak tahu kenapa aku marah takk?? ce cite ce cite

Tadi aku pergilah ke toilet opis aku nie. Geram betul aku tengok toilet tuu kotor. Padahal selalunyer boleh je bersih. Bukan tak pernah jadi, pernah gak. Tapi selalunyer aku sabar jela. Part tadi memang aku angin. Bukannyer dieorang tak flush or pe. Memang flush tapi tandas tuu die biar macam tuu.

Kadang-kadang tuu aku tengok ada tisu terlekat sana sini. Gantung sana sini dalam mangkuk tandas tuu. Aku nie nak masuk pun tak berselera. Kan tuu tandas perempuan. Susah sangat ker lepas guna pastikan ia selesa digunakan oleh orang selepas kita. Takk susah pun kan kan kan. Adab macam tuu kan kita selalu diajar dengan ibu ayah kita sejak kecil.

Bile kess macam ni terjadi, aku terus ingat kat entry Cik Fatin Suhana yang cute nie. Lebih kurang sama tapi kess beliau nie lagi ganas ler...Hahhahaa... Kalau orang macam tuu ada kat opis aku, ciap r die. hahahaha


Toilet comel. Sape pandai jaga boleh masuk..haaha

No comments: