Sunday, December 5, 2010

Geram giler!!

Sekarang ni memang aku geram and marah kat Aiman. Ari 2 sibuk marah2 and merajuk bile aku cakap nak gi umah akak aku 2 malam. Tapi bila aku balik awal, die lak kuar. Dah r tu, kuar tak cakap. Bile aku tanya baru cakap kuar. Orang macam ni pun ada ke? Geramnyer.. Tak guna aku bagitahu pe yang buat, mana aku pergi kalau die sendiri tak buat benda yang sama macam aku. Dia boleh kuar tak bagitau. Paz 2, balik pun lambat. Sekarang dah ari ahad. Sampai sekarang die tak jumpa aku. Almost 2 days!! Lupa aku dah. Geram giler.

Bile die mesej memang aku malas nak balas. Sebab sakit hati sangat. Aku punya tunggu die. Ingat nak bagi die sagun yang angah bawak ni. Ni habuk pun tak de. Biar r die. Esok aku tak nak kejut die. Padan muka die. Aku tak nak tahu dah. Better aku focus hujung minggu ni je. Ignore him!!! Bukan die tahu pun perkembangan terbaru aku. So BYE2!!!!!!!!

No comments: