Sunday, June 27, 2010

Nur Siti Zaleha dalam kenangan

Aku tak tahu kenapa
Tak pasti
Pe patut aku buat
Leha bukan leha yang dulu
Die memilih kebahagiaan dunia
Lebih dari masa depan yang baik
Masa depan yang kite semua tak tahu
Tapi jalan yang kita pilih tu bakal menentukan masa depan kita
Namun dia memilih jalan duniawi semata-mata
Bila die berubah
Aku tak suka
Dia bukan orang yang aku sayangi dulu
Aku menyalahi Firdaus!!!
Laki yang telah merosakkan leha
Aku tahu leha sendiri mempunyai perasaa untuk ke arah tu
Tapi aku dari dulu harap die tak pergi ke jalan tu
Akhirnya aku salah
Dia memang memilih tempat sedemikian
Aku bukan berdoa tak elok
Tapi aku harap sangat Allah tnjukkan sesuatu kepada die
Sebelum terlambat
Aku nak tengok dia berubah
Seperti mana die yang dulu
Tanpa lelaki bodo tu...
Leha...
Jangan berubah
Ko tak tahu dunia ni macam mana
Ko pkir ko tahu
Tapi ko tak tahu dear
Believe me
U don't

Kalau leha kuar rumah ni
Aku takkan tegur leha lagi
Sebab die bukan leha yang dulu
Die kan YELLOWBUNNY ROCK
Yang suka pergi clubbing
Ermm..
Memang r ko kata ko pergi menari je
Lama-lama minum arak la
Seks bebas la
Semua ni benda common yang terikat dengan orang yang suka pergi clubbing
Nanti ko tahu lah Leha
Bila ko tahu
Semua dah terlambat
Kami semua tak ada untuk ko dah
Sebab ko yang pilih jalan tu
Jalan duniawi semata
Bukan jalan yang penuh kasih sayang

Ko terlalu percayakan Dila
Budak tak guna tu
Ko belum pernah kena tikam
Sekali lagi aku harap ko dapat rasa pe yang aku cakap ni
So...lastly..
Good bye....
Sebab aku dah delete ko dari my best friend buddies....


No comments: