Thursday, July 15, 2010

Feeling

Feeling or sesuatu yang aku gelar 'Touching'
Tak tahu kenapa
Maybe disebabkan stress aku mengalami kekalutan ini
Stress sebab assignment dan juga bisnes yang mengalami masalah
Aku biasanya relax je
Tapi kali ni tak boleh
Aku tersentuh dan akhirnya mengalir juga airmataku di dalam hati ini
Mataku cuma bergenang seketika sahaja
Aku stress
Bukan aku tak suka bisnes ni
I like it so much
I make me so alive
Just like i have my own life
Aku happy sangat-sangat
Tapi bile ada masalah macamni,
Ditambah dengan karenah customer(mmg r customer always right)
Tapi aku tak tahan secara tiba-tiba
Assignment or presentation yang banyak dalam tempoh masa yang dekat
Semua ini buat aku goyah dan jatuh seketika
Di dalam gelap aku nampak sedikit cahaya
Cahaya yang buat aku sedar
Salahkah caraku selama ini?
Bilakah aku mahu berubah??
Aku tahu aku bersalah
Agak lama aku tak sujud di depan-Nya
Aku tahu
Aku sedar
Tapi aku ada sebab aku sendiri
Layakkah aku?
Bersihkah aku?
Aku terima bahawa semua ini dugaan daripada-Nya
Aku harus berubah
Harus
Sedikit demi sedikit
Insyallah aku akan berjaya
Aku tidak peduli orang nak cakap apa
Aku akan mulakan apa yang aku rasa patut aku mulakan

Banyak benda berlaku kebelakangan ini
Aku tahu aku tak buat salah
Dan aku tak patut cakap benda ni
Tapi aku kena cakap gak
Aku benci ko leha!!!
Aku benci sebab ko buat aku sakit hati
Bukan salah ko kenapa kita kenal
Bukan salah ko aku ada niat tak nak biarkan ko masuk tempat tu
Bukan salah ko kami nampak bersalah
Bukan salah ko even kami menangis tiap masa bila teringatkan ko
Aku selalu cakap dekat budak-budak ni bila dieorg cakap or tengok pape psal ko,
'Biarkanlah die'
Sejujurnya, aku tak ikhlas cakap macam tu
Aku hipokrit
Sebab bagi aku, tak salah aku hipokrit dari aku bersedih bila ingat pasal ko
Ko bukan musuh aku
Ko kawan aku
Sekarang aku memang benci ko
Tak tahu kenapa
Bukan pengaruh sesiapa
Tapi i really hate u
Aku betul-betul menyesal kenal ko
Aku tak sabar nak pergi dari sini
Sebab aku tak nak ingat kat ko
Aku benci ko sebab ko buat aku menangis bila tulis benda ni
Pergi dan jangan kembali
Sebab aku takkan maafkan ko

Tiap kali aku nampak ko
Aku akan kutuk ko
Sebab aku sakit hati
Tapi aku kutuk ko dalam hati aku je
Bila aku dengar suara ko
Aku rasa macam nak pukul ko
Tapi aku pukul ko dalam hati aku je
Bila aku dengar nama ko
Aku rasa macam nak muntah
Tapi aku muntah dalam hati je
Bila aku teringat kat ko
Aku rasa macam nak mati
Tapi hati aku yang mati akhirnya

Aku benci dan betul-betul kecewa
Kalau aku boleh putarkan masa
Aku akan buat sebab aku tak nak kenal ko
Jadi aku akan hidup dengan dunia aku saja
I really hate u!!
Sorry pada sape2 yang baca
Aku dalam keadaan 'Touching'
Aku sedih+kecewa+stress= cakap merapu

Sebab itulah aku berada dalam keadaan 'Touching'
Sebab semua ini...
Thanks Aiman sebab still berada di sisi Ika..
I luv u so much
Hopely we will be together until the end...

No comments: