Sunday, June 20, 2010

Sekarang

Banyak yang berlaku sejak akhir-akhir ni
Bisnes kian meningkat
Cuma perlu rajin cari stok
Maklumla nak cari stok pun sekali seminggu
Sekali pergi terus amik stok
Tak ada masa nak pergi survey dulu
Yela, aku pergi pun dengan Aiman kan
So sambil-sambil cari stok baju, kire dating skali la..hehhe
Selalunyer mesti kena pilih cepat and beli paz tu trus balik
Aku tau Aiman penat
Sebab kalau aku tengok barang mesti lame and jalan pun laju
Dari 1 kedai ke kedai yang lain
So die kena lah kejar aku
Kadang-kadang die tertinggal kat belakang
Sebab die khayal
Pergi jalan tempat lain
Paz 2 die manjajau lah cari aku
Hahahhaha
Tapi best sebab die selalu teman aku
Selalu dengan aku
That's why I love him so much..hehehe..

Sekarang pun dah nak akhir sem..
Banyak benda yang aku kena pikir
Aiman lak nak cuti
So aku kena start mintak mama duit belanja..
Hopely tak menyusahkan mama
ermm...
So aku kena buat bisnes aku elok-elok
Kalau ada rezeki boleh bayar balik duit pt yang aku dah guna 2
hehehe
So papehal bergantung pada bisnes Jazsy Online Shoppe ni..
Bisnes ni buat aku rasa lagi bersemangat setiap pagi
Buat aku lebih berkeyakinan
Aku percaya pada bisnes ni
Hehhehe
Harap bisnes online ni akan berjaya
Di samping assignment yang banyak perlu disiapkan
'Ya, Allah...minta kau berikanlah aku kerajinan, ketabahan serta kekuatan dalam menempuh segala yang Engkau berikan kepada ku...'

No comments: