Wednesday, October 7, 2009

Hari-Hari Dalam Hidup Yang Baru

Sekarang aku dah naik semester 3.
Hari isnin lepas (5hb Oct. 2009), aku dan rakan-rakan mengambil result kami untuk sem yang lepas.
Aku amat gembira dengan keputusan ku itu namun aku rasa tidak percaya sebab sem lepas aku agak lalai dalam pembelajaranku..(ceh...ceh..skema lak tiba2..).
Tetapi aku sedar bahawa aku perlu labih usaha bagi meningkatkan lagi prestasiku pada sem yang baru ini.
Cuak gak sebab resultku itu umpama cabaran ku yang utama.
Aku tidak mahu riak atau sombong.
Aku sangat bersyukur kepada Ilahi.
Aku akan tetap usaha dan terus usaha.
Itu janji aku.

Aku tak dapat update blog aku ni selalu sebab kat umah aku tu tak ada internet.
Lagi pun laptop aku, aku dah hantar format.
Maybe aku akan update foto-foto aku sepanjang hari lebaran yang lepas lak...
huhu...

No comments: