Wednesday, November 14, 2012

Watson Music Festival 2012!!!

Assalamualaikum dan Hi,




Korang pernah dengar tak pasal Konsert Music Festival? Sejak dua menjak menjadi duta Watson. memang banyak benda dan info aku nak share.


Sekarang Watson ada promosi dalam kedai bagi Music Festival ni tau. Senang gila nak dapatkan tiket FREE ni. Antara syaratnya adalah:


1) Beli RM60 ke atas dengan barangan terpilih
2) Wajib mempunyai Watson VIP Member Card


Senang je kan? Boleh dapat 2 tiket ke Music Festival tersebut yang berharga RM999 setiap keping tiket ataupun jumlah keseluruhan bagi dua keping tiket adalah RM1998!!! Wow...mahal tu...


Hah, korang jangan salah paham pulak ye sebab Watson bukan nak suh korang beli. Macam yang aku cakap dekat atas tadi, janji korang dah memenuhi syarat kat atas tadi, korang secara automatiknya boleh dapat 2 keping tiket ke Music Festival tu.


Kalau kad korang tu sudah active kan secara online dan korang pun sudah membeli melebihi RM120, korang layak untuk dapat 4 tiket tau!! Wah wah wah...ohsem gila kan? Rasa nak golek keriangan sepanjang tasik Titiwangsa je pagi ni..kekeke


Senang dan mudah. Tak susah malah menambah keriangan dihati semua. Bagi korang yang tak ada lagi VIP Watson Member Card, boleh segera dapatkan. Kad ini adalah untuk seumur hidup, tak perlu diperbaharui dan hanya perlu membayar RM12 untuk permulaan. Itu saja! Cukup senang ye.


Tiket FREE ini pula hanya dikenakan charge 100 points bagi VIP Watson Member Card ataupun bersamaan RM0.50 sahaja. Murah kan? CUba bandingkan RM 0.50 dengan RM1998. Perghhh... sangat berbaloi. 


So apa lagi? Aku dah dapat 4 keping tiket. Korang apa lagi? @_@



7 comments:

Nabilah Jamaludin said...

contoh barangan terpilih??

Nabilah Jamaludin said...

barang terpilih yang mana ea?? macam mane nak tahu??

Anonymous said...

tq share info ni ye!

JQ said...

Cik Nabilah, senang je nak tau produk pe yang terpilih. Tengok je poster tu. Kat bawah ada senarai produk yang terpilih. Ataupun kalau nak senang, dalam satu resit pembelian pastikan ada barangan jenama Watson.


Senang je kan? =)

♥ c.i.k said...

nak tnye...mne2 watson ade ye?
klau watson alamanda mest ade jgk kan? pastu kte ckp dgn org tu ke kite nak tket atau org watson's tu sndri yg ckp?

JQ said...

Cikmekjaweklate: Tak sure tapi myb ada. Try tanya dulu before beli. Any pertanyaan, sales coordinator watson semua tahu. =)

♥ c.i.k said...

owh..tenkiu ;)