Saturday, November 17, 2012

Cerita Hujung Minggu

Assalamualaikum dan Hi,


Hari ini my Rest Day (RD) dan ada banyak benda yang aku nak settlekan hari ini. First thing adalah untuk pergi kenduri my ex-supervisor. Ye... bukan my ex-bf tapi ex-supervisor... Jangan salah paham pulak ye..hehe


Hadiah sudah pack cantek. Siap untuk dibawa. Sekarang tinggal menanti transport sahaja sebab ianya terletak di Shah Alam so aku memang memerlukan transport ye..  ^_^


Then, aku juga telah berjaya membuka web page e-pendahuluan MARA yang telah aku usaha untuk membukanya hampir 2 bulan. Akhirnya berjaya!! Yay... Sila lompat sambil guling-guling...


So sudah settle lagi satu masalah. Tinggal nak pos ke my mom dan bagi beliau cop dan buat pape yang patut nanti.


Another things kat sini, aku dapat invitation by Nuffnang untuk ke Samsung Galaxy Note II dekat Mid Valley petang karang. Unfortunately it is a single invite only. Kalau ikutkan hati memang teman nak pi pun sebab dah lama tak pergi event Nuffnang kan? But itulah. Kalau sempat dan kalau dapat akan teman usahakanlah untuk panjangkan langkah kesana jua. Insyallah...


So, long time no see aku berblog dengan riang kan? Then, you guys should miss me more barulah aku rancak berblog... Yay!!! ^_^

No comments: