Thursday, August 2, 2012

Kuih Bangkit & Rose Tradisional Murah 2012

Assalamualaikum dan Hi,


Aku tau ramai yang tak sabar nak raya kan? keke... So apa kata untuk hari raya kali ini korang rasa keenakan kuih-kuih traditional pilihan aku? Aku suka dan aku nak share. 


Harap maklum bahawa aku tak buat ye kuih ini. Tolong promote dan jualkan sahaja. Mari skoll ke bawah tengok kuih..lai lai


Bangkit Kelapa Tradisional

Harga RM18.00, 60 pcs


Bangkit kelapa ini memang fave aku sejak kecik lagi. Bila datang raya umah orang wajib aku makan kalau nampak. Kalau sedap memang habislah aku balun. Korang ce tengok color dia. Cantik keperangan. Rasa dijamin mengikut citarasa. Kalau nak boleh order. Stok tak banyak tinggal. Siapa cepat dia dapat. @_@


Kuih Rose Tradisional

Harga RM16, 50 pcs


Kalau korang peminat kuih tradisional bolehlah merasa kuih buatan tangan Kuih Rose ini. Siap dapat tupperware besar lagi tu. Harga memang murah. Jangan risau sebab aku sendiri dah rasa dan memang fave aku. Aku pun order banyak jugak ni. Meh lai lai...


Fyi, semua kuih ini akan dihantar COD ataupun by hand sahaja. Kalau pos sian kuih ni hancuzzz berderai gamaknya. Dah rugi korang beli kalau dapat makan habuk je kan? So apa tunggu lagi??? ^_^







nota kaki : lai lai..kuih mulah manyak mulahh... 

2 comments:

Dayang Deno said...

wah best kuih tradisi ni kan? :)

p/s: salam kenal, deno folow sin dari blog NM :)

JQ said...

Ye...sedap....


Blog Nabila Medan ker? =)


Salam kenal...