Thursday, May 17, 2012

Review Black Shadow Movie

Assalamualaikum dan Hi,


Baru-baru ni aku berkesempatan untuk menonton wayang Black Shadow yang dibintangi pelakon kegemaran aku, incik Johnny Depp *dahlamabarunakupdate. Pelakon yang lain muka agak familiar cuma aku tak berapa kenal sangat la. hehe




Dark Shadow ini sebenarnya si Johnny Depp (JD) ni yang disumpah oleh bekas kekasihnya si Eva Green (EG). Dahulu mereka berdua ini pasangan kekasih tapi si JD ni macam mempergunakan EG untuk nafsu dia je. JD ni anak orang kaya sebab ayah dia bangunkan industri perikanan. 


Sebab sakit hati, EG menggunakan sihir untuk membuat JD terseksa. Salah satu caranya dengan menyihir JD menjadi vampire. Time ni agak kesianlah. Lepas tu...... Hah, kalau nak tahu kena pergi tengoklah. 


Bagi aku cerita ni okey-okey je. Lawak dia pun ada part-part dia. Yang penting nak tengok haruslah umur 18 tahun ke atas ye. Jangan duk ajak adik korang yang bawah umur pula. 





Aku boleh bagi rating 3/5 jela sebab bagi aku cerita ini kurang menyengat. Just, bolehla layan. Korang jangan judge macam tu saja ye. Pergi tengok dan nilai ikut perasaan korang. Kalau korang suka, apa salahnya. =)












nota kaki: planning to watch next movie. Jangan lupa join GA!!



BorneoJazz


No comments: