Thursday, May 17, 2012

Jambatan Kaca Di Lereng Bukit

Assalamualaikum dan Hi,


Semalam aku buat entry pasal rumah kaca di Jepun. Hari ini pasal jambatan pula yang berkaca. Jambatan ini terletak di Gunung Tianmen di  Wilayah Hunan, China. 





Jambatan ini dibina sepanjang 60 meter dengan ketebalan kaca 2.5 inci. Lebar jambatan in adalah 3 kaki atau senang kata sedepa tangan kita je. Siapa yang suka perkara-perkara adventure macam ni boleh try. Tapi sekali jatuh, bye-bye la. Hahha












Perghh..aku rasa gayat pula tengok gambar-gambar ni. Lagi jambatan biasa pun aku gayat nak suruh aku naik yang macam ni? Jangan haraplah. Mahu terkencing aku tak bergerak satu langkah pun. haha.



Sumber: sini












nota kaki: naik bulu roma pagi-pagi tengok gambar macam ni. PREPARE FOR GA SOON!!!!







More info:

No comments: