Wednesday, May 9, 2012

Big Beef Grilled Burger

Assalamualaikum,


Well...well...well... Sejak akhir-akhir ni makanan memang menjadi sumber utama menjana perut aku. Hehe. Yela, kalau tak makan macam mana nak gemuk kan? Betul tak?


So, bersambung part grill kali ini berbeza menu sahaja. Dari chicken aku memilih untuk makan daging lembu aka beef. Korang tahu apa rasa dia? Super duper delicious tau. Tak percaya? Cuba tengok gambar.




Mula-mula time datang dah ramai orang. Tapi lepas tu lagi ramai orang datang. Berpusu-pusu nak order. Nasib baik aku datang cepat sikit.


Bakar jangan tak bakar





cheese meleleh



Cuba korang tengok cheese dia. Serius aku meleleh air liur time tengok. Yela, aku beli tapau makan kat rumah je. Yang makan kat situ bf aku jela. Aku memang tak akan makan kat situ. Malu siot nak ternganga mulut besar-besar kat tempat awam. Dah la cheese and sauce dia meleleh-leleh. hehe


Pendapat aku, beger ni memang tersangat la sedap. Aku tambah cheese harga dia RM7.50. Mahal 50 sen dari ayam. Tapi memang berbaloi. Pe lagi? Cuba la rasa. Rugi. tunggu pun tak ada la lama sangat. Okay la. =)









nota kaki: makan makan dan makan 

No comments: