Thursday, March 22, 2012

SPM 2011

Assalamualaikum,


Semalam telah keluar keputusan SPM 2011. Ramai juga yang cemerlang. Tah-tah soalan senang or banyak soalan bocor ni *jeles..hahaha


Well, my lil brother pun dah dapat keputusan jugak which agak terperanjat la. Yela, first time result dia ok. Kiteorang semua cakap at least kalau dia dapat banyak kredit pun ok la.


Tahniah buat adik lelaki aku yang poyo giler Jazzil Iffad yang dapat 5A dan campur-campur la ye. Ada A+, ada jugak A-. Terkezut tau bila tau dia dapat 5A. Hehe. Ye, bukan nak cakap besar. Aku tahu, baru 5A je kot bukan dapat 10A macam budak dalam paper tu.


Tak salah kita bangga dan gembira dengan kejayaan dia kan. Adik aku tu dah la laki. Jarang duk umah. Asyik-asyik keluar umah je. So bila result die ok, alhamdulillah.


So, sekarang tengah pikir nak bagi apa kat dia ye. Ada ke patut dia mintak Samsung Galaxy S2? Memang nak kena maki dengan aku cukup-cukup kot. Haha. Tak mampu la dik oi. Nanti akan difikirkan apa yang aku mampu bagi ye. =)



nota kaki:teringat zaman aku SPM. Menyesal pun dah tak guna sekarang..hehe =)

No comments: