Wednesday, March 21, 2012

Raja Lawak 6

Assalamualaikum,


Rasa nak menulis dalam bahasa. Okay je kan? Yela, malu sebab bahasa omputih aku tunggang terbalik. hehe


Baiklah, berbalik pada tajuk entry hari ini memang nak story pasal Raja Lawak 6. Dimana sewaktu kejadian tersebut aku pergi menonton.


Hujan lebat. Aku paksa Aiman pakai macam ni. Comel! Hahaha


Balik-balik kerja terus tunggu kawan-kawan bf dari Kluang sebab Shiro (pemenang Raja Lawak 6) adalah kawan-kawan dieorang dan juga abang kepada salah sorang dari mereka. So aku pun tumpang sekaki jela. Apa lagi. hehe


Boleh aku cakap yang semua pakai selawa mungkin. Tapi aku jela relax. Selebet kot *Selekeh* Hehe


Sorry bukan aku tak nak melawa tapi aku dahla baru balik kerja. Penat la. Lagipun tak rasa nak makeup giler-giler. Buat apa kalau sekadar plastik? Sampai Aiman cakap kat aku yang die rasa kawan-kawan die tengok aku, biasa-biasa je.


Tahu apa aku cakap? If dieorang nak tengok patung semata, boleh toleh tempat lain. Aku lagi suka orang tak pandang aku sebab aku bukan 'PLASTIC'. Biar buruk di luar tapi emas di dalam. Paling penting dan sememangnya aku. Aku tak suka menarik perhatian orang. Bukan nak bangga or cakap besar tapi aku memang lagi suka down to earth. Tak mati pun kalau tak dapat perhatian.



Okay-okay, berbalik pada apa yang aku nak cerita. Mula-mula ingatkan tak dapat masuk sebab tiket limited. Lepas tu dapat lak tiket VIP dan duduk la depan. Tapi sayang sebab muka tak dapat masuk tv even penat aku ketawa cute-cute cover macam kelakar giler. Namun masih gagal masuk tv. Hahha *palm face




Gambar pun aku tak amik sangat sebab bagi aku, dieorang still orang biasa. So, kalau sebelum ni aku boleh je buat relax dengan dieorang jadi kenapa aku nak jadi plastik lagi dan sibuk-sibuk ank ambil gambar?


Lepas tu semua menggelumpur kelaparan. Terus pecut ramai-ramai pergi kampung baru. Makan malam pukul 2 pagi. Memang bestla. Perut pun dah masuk angin. Balik-balik terus kepenatan. Tidur lak pukul 3 lebih. Hampir pukul 4 okay.


Keesokannya bangun pukul 7 dan bergegas ke Puchong pulak tapi naik ERL sebab nak cepat. Memang rushing giler. Teman along pergi repair kete sampai pukul 4 lebih then pergi OU jalan-jalan and window shopping (along belanja). Balik rumah pukul 8, mandi-mandi terus teman Aiman pergi makan kejap.


Balik pukul 10 terus flat! Penat giler. Terus tidur tak mati sampai hari ahad. Masih ada appointment okay. Dengan bff ke Matta fair. Kalau nak tahu, boleh baca next entry. Trimas!! hehehe


Gambar dari tempat duduk. Congrats Shiro!



nota kaki:busy giler mengalahkan YB!!

No comments: