Wednesday, November 23, 2011

Obseskah aku?

Assalamualaikum,


Okey, mula-mula sekali aku rasa sangat-sangat bersyukur. Bersyukur atas segala-galanya. Tidak lupa juga Alhamdulillah atas segala limpah dan kurnia-Nya kepada umat-umat Nabi Muhammad S.A.W.


Aku tahu mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku seakan-akan menyesali atau sangat-sangat bersyukur.


Aku sedar beberapa hari ini aku agak teruja dan gembira dengan kemenangan Team Harimau Muda. Saat aku tulis entry ini aku seakan tersentak dan tersedar pada hakikatnya aku seolah-olah lalai dan mula OBSES. OBSES? Atas dasar apakah perasaan ini timbul? Masyallah..


Ye, aku akui aku agak obses. Obses dengan pemain Harimau Muda. Aku tahu apa bila aku akui hakikat yang aku sering kali cuba selindung, makin hebat penyakit yang aku hidapi ini. Masyallah..masyallah.. Kau jauhkanlah perasaan yang mungkin akan membawa keburukan kepada aku Ya Allah. Kau bantulah aku...aku memohon kepada Mu..


Setelah terhantuk dari mimpi yang aku sendiri bina, aku bagai keliru. Sepantas cahaya perasaan itu datang dan setinggi angkasa aku terbang. Masyallah, kenapakah aku membiarkan semua ini terjadi. Ya Allah..


Berjuta kasih aku berikan buat rakanku kerana telah menyedarkan aku. Masyallah...Serius aku rasa berdosa yang teramat. Masyallah................. Semoga penyakit obsesku ini hilanglah dari fikiranku. Kau hindarilah perasaan ini sejauh yang mungkin.




nota kaki: Obseskah aku dengan Asra & Baddrol?? Masyallah...

2 comments:

1612f said...

i once went through this kind of obsession on super junior kyuhyun lol.

so no problem la, xlame lagi perasaan ni akan fade away :|

JQ said...

Yes, aku pun pernah gak obses mcm ni. Artis, pemain bola pun aku pernah minat. tapi dlu aku akan relax lg sbb budak2. Tp skrg aku dah besar n umur dgn dieorg pun xjauh beza. Sgt2 lain. Sbb dieorg tuu pun duk dkt je dgn aku. Area KL je. So aku tkut aku akan mkin obses...ermm =(