Friday, May 6, 2011

Happy Friday again!!

Wow...mesti korang pelikkan, setiap hari Jumaat je Happy Friday.. tapi serious weyh...Jumaat memang best *kecuali bab2 keje la..hahaha*. Kerja pun tak banyak. Just a few thing need to be settle or at least need to be update. Semua tu aku dah buat (buat sikit jela..bukan semua..hahaha) dan sebab bosan, aku pun update lah blog nie..hehee

Sekarang aku nak cerita pasal lunch. Harinie lunch macam minggu lepas with my sista Jazzeyra at MCD, Suria KLCC. Kt food court die pack gler... Tak tahulah kenapa (padahal memang biasanyer ramai orang pun). Hahhaa.. Makan2, angah (my sista) beli set besar 2 sebabnyer die nak dapatkan cawan free jek..hahaha.. Lepas 2, boleh lak die suh aku yang bawak balik. Boleh ker macam 2? Tak adilkn??Hehhee

Sebelum aku terlupa, aku pun baru jek dapat cek elaun aku (setelah beberapa minggu aku tunggu). Walaupun korang boleh cakap elaun 2 besar mana je tapi cuba korang bayangkan bile korang kerja tak dapat gaji. Pe korang rasa? Sakit hati and rasa nak marah je kan?? Tahu pun.. 2 lah yang aku rasa tau. Banyak bende nak kene bayar. Bukan semua free dalam dunia nie. My mom still give me some money for my expenses but I need to save up my allowance okay. I can't spend it all to enjoy!!Hahhaa... Next week I will treat my colleagues for Lunch as my welcoming my self to the department. Hehhee...Money fly away..hahahaa

Banyak bende nak kene bayar and beli. OMG!!! Habislah duit aku..hahahaha.... Relax and spend well okay.. Jangan gelojoh and membazir. Aku kena pandai save duit okay. Go2 chaiyokk!!!












No comments: