Friday, March 4, 2011

New

Sudah lama tak singgah ke blog kesayangan aku nie. Maklumlah, sibuk dengan practical. Harini dah 4 hari aku start. Semua makin lama makin susah. Tapi aku makin suka even kadang-kadang rasa tak yakin and gusar. Aku paham dan aku cuba lawan. Memang tak senang tapi aku cuba sedaya upaya aku. Semua nie baru dengan aku. Tapi rasanya tak ada alasan yang kita patut bagi bile kita berhadapan dengan sesuatu yang baru. Just go on. Try it first and never say NO. Kalau ada banyak halangan pun, relax je hadapi semua dengan tenang. Aku tahu aku boleh. Lama-lama aku makin biasa dengan semua nie. Aku banyak assist dalam program-program yang dieorang anjurkan. Banyak giler benda aku belajar. Aku kena improve PR, english, writing, dokumentation, semua sekali r.. Giler gak bagi aku yang baru 4 hari. Rasa macam dah lama je kat sini. Very interestinglah bile face semua yang kita tak pernah hadapi. Boleh improved diri kita for our own future. Insyallah..=)

No comments: