Thursday, February 3, 2011

Spirit

Semangat yang tah aku tak ketahui boleh dikekalkn atau pun tidak. Aku nak tapi tak tahu aku cukup motivasi ke tak. ERKKKK!!!! Geramnyer bile tau aku tak cukup semangat untuk buat benda tu. Aku kena cabar diri aku! Tunjukkan kat diri aku sendiri bahawa aku pun boleh buat. AKU BOLEH!!! Jazzeyqa Boleh!! Aku percaya. Buat. Mulai saat ini. Cuba. Buat. Tanam. Kekalkan. Rasakan. Jangan takut. Jangan putus asa. Aku ada. Capai pe yang kau nak. Kau boleh. Saiz pe yang kau nak. Kau boleh dapatkan.!!!! Aku percaya dan aku akan lakukan. Jangan gentar. Aku selalu ada untuk kau. Aku tau kau akan rasa penat. Rasa putus asa. Rasa lemah. Rasa buang masa. Rasa tak ada kerja. Rasa hidup ini perlu rasa semuanya. Memang betul tapi kau boleh pilih cara yang betul kan? Cara yang kau sendiri akan gembira dengan hasilnya. Hasil yang tak perlu buat kau menyorok dan rasa rendah diri. Rasa itu akan muncul!! Bile kau hadapi dan buat semua itu. Kau boleh. Aku boleh..!!!!!!!!!!GO GO CHAIYOK EYQA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: