Thursday, November 18, 2010

Malam yang panas

Kenapalah rasa panas je ye arini. Sampai malam pun same. Aiyo berpeluh ketiak ni..hehe.. Macam biasa rutin arini, tengok tv n on9 amik order je. Setakat ni hari2 bergaduh dengan Aiman. Semua sebab msg. Pe r..Aku malas nak gaduh tapi dah die yang buat aku nk gaduh. So nak buat macam mane kan. Kite go on je la...hehe

Antara benda yang kiteorg gaduhkan adalah:

1. Sebab aku balas msg lambat. Aku akui memang aku kadang2 balas msg lambat. Tapi setiap kali tu ada sebabnya. Yg pertama sebab aku tengah buat sesuatu kerja. Tak kisahlah kerja pe sekalipun. Tapi memang aku tengah bz time tu. Sebab tu lah lmbat. Kedua sebab aku tengah tgk tv. Kdg2 bile tgk tv memang tak perasan hp bunyi tp tlg lah paham. Tak kan sebab kecik mcm 2 je die nak marah2. Kalau 30thun aku mcm 2, 30thun r nak marah? Penatlah sayang... Tapi kadang2 bile msg msuk hp xbunyi. Hah, tu lagi masalah. Tgk2 je ada msg n miscall. Bile blas je, mulalah nak mrah..Bukan aku tak nak balas tapi dah hp tu tak bunyi. Hp ni pun memang dah mula menunjukkan aksi2 keluarbiasaannyer utk tak berbunyi n xbrfungsi mengikut norma..haha.. Tapi bile die lambat balas tau lak nak mintak maaf. Tak de lak aku mrah giler2 n pikir bukan2 macam die. Lagi teruk die pnyer lambat, berjam-jam k...hehe

2. Bile aku tension. Kdag2 keadaan ni disebabkan bile aku lambat balas, die akan miscall. Stress sgt2 bile die push macam tu. Aku rasa macam nak buang hp 2 je. SABARlah sayang ye. Macam yang aku tulis kat atas tadi, mesti aku tengah buat sesuatu time 2. So jangan lah push macam 2 skali. Aku tak tahan dan aku rasa sangat2 rimas bile kena macam tu. Rasa xnk msg dah. Hilang mood aku. Kadang2 tu aku pun nk karang ayat nak tulis apa. Xkan nak main taip je. Lagi2 lak kena time aku pkai hp die. Lagi ssh nak taip. So lagi lah lambt. So klau die xleh tggu memang aku sound je trus. Tapi dsbbkn hp 2 dah xde, kte xpyah ckp lebih2 ye..hehe...(semga hp 2 abadi di sana..Amin..)... So kite boleh konklusikan yang reason kedua ni, adalah consequences dri yang no 1 tadi ye...hehe

3. Pasal child for future. Dah janji nak 5 orang anak tapi die boleh lak kata nak 3 orang. Kan bagus ada ramai anak. Bagi aku janji tetap janji jangan nak mungkiri k...Kelakar kan but itulah yang kiteorang selalu gaduhkan. Tak kira time dalam msg or face to face..Hehe.. Semoga reseki kami murah dan dikurniakan 5 orang anak. Mesti comel2 k...sweet...hehe

Bayangkan anak aku ada 5 org nnt...heheehe

4. Pasal tak inform something kat each other. Benda ni selalu terjadi kat kami ye. Ape2 yang berlaku mesti kena bagitahu. Nak buat apa, nak kemana..Semua penting. Kadang2 bagi aku benda tu biasa je. Tapi bagi die benda tu benda penting yang mesti dibagitahu. Kadang2 aku ni suka buat benda tu terus n tak suka leceh2. Masa tu penting. Sebab 2 aku tak sempat bgtau. So itu lah punca yang boleh menyebabkan kami bergaduh. Tapi aku cuba bgtau die awal2 kalau ada benda yang patut aku bgtau. Untuk menghindari msalah yang boleh brlaku akibat trlupa nak inform jek...hehe

5. Fikir bukan2. Ini benda yang paling pntg sekali dalam diri Aiman. Aku ingatkan aku sorang ni suka pikir bukan2 tahap gaban but Aiman paling teruk k. Sifat jealousy and sensitif die memang tahap cipan n ceplos lah...hahah.. Bile aku lambat msg, terlupa bgtau n mcm2 lagi lah, die akan pikir bukan2. Tapi hot negative sense die msti aku dgn lelaki lain. Aku pun tak paham kenapa. Fed-up gak lah. Puas aku cakap tapi nak buat macam mana, kena sekeh kepala die dulu baru die benti pikir kejap(kejap je k...lpas 2 die akan pkir balik). Susah nak handle part ni but terpaksa face gak..Dah sayang kan...hehhee

Setakat nilah dulu k..Banyak lagi yang nak tulis but penat lak..nanti kalau aku ingat n sempat, aku akan update lagi...ehehhe

p/s- To sayang, tak kira apa yang berlaku, apa yang saya tulis semua ini dari hati saya. Saya sayang awak sangat2 dan sememangnya saya harap hubungan kita ini sehingga akhir hayat kita. Apa yang sy tulis di atas untuk mnyedarkan awak serta puaskan hati sy je. Bukan nak malukan syg or pape pun. I luv u so much and I know u luv me and take care of me so much. I thank u for that. Really. I really appreciate it. Everything that you have done to me or sacrifice for me is such a wonderful thing ever happened in my life. Thank u so much sbb sentiasa di sisi Eyqa k. I will always pray for u, myself n us...

No comments: