Tuesday, September 28, 2010

Still waiting with all the hopes

Sekarang ni aku rasa bosan giler duk rumah. Rasa mcam xsbr nyer nak balik ke KL. Memang xde pape yg best psal KL. Bnyak mslah, kesulitan dan rintangannyer. Macam biasa no food for the weekend, xde duit nk photostat, xde duit nk have fun and anything..Memang banyak masalah. Tapi apa yang aku suka, aku hidup dalam masalah dan aku hidup menyelesaikan masalah. Walaupun kdang2 aku sendiri yang buat masalah 2...hahaha. Tapi ak buat macamne, aku yang create smue 2..so trime je r..hahaha

Penat gak kdg2 pikir macamne aku nk survive hidup aku di sem2 terakhir aku di kolej..Yela, mana aku nak cari duit, mana aku nak dptkan peruntukan yang ckup utk diriku setiap bulan and yang pling pnting skali, macamne nk dptkn balik duit ptptn yang aku dah guna 2...banyak 2...pening2...erm...klau aku ada bakat menyanyi or berlakon or pape, boleh la aku gune..hehe..Tapi aku ni habuk pun xde...susahnyer lah sem dpn ni...banyak akan berlaku..banyak air mata akan jatuh dikala aku rasa smue ni aku xmampu pikul lagi...erm....

Aku hnya mampu berdoa agar setiap langkah perjalanan ku di sana akan diberkati dan diredhai serta dilindungi...Hnya itu mampu aku lakukan...

No comments: