Sunday, October 3, 2010

Kenapa??!!!!

Baru je abis urut mama die tibe2 marah aku sebab aku komen dengan menber2 skola aku kat fb.. Kenapa nak marah2 macam aku menggatal..aku layan dieorang pun macm 2 je..endah tak endah..bukan nyer layan macam aku tengah jual diri aku..Aku tak pernah ungkit pun bile die komen n msg kawan2 die tak kire laki or prmpuan. Tapi kenapa time ni aku je salah..Pape pun salah.. Bosan tol!! Sakit ati.. Cukup2 r dengan family aku wat aku macam ne..Ni die lak...Cukup r..

Kadang2 aku rasa keputusan aku ni terlalu cepat.. Tak tahulah..Kadang2 aku rasa pe aku buat ni betul but kadang2 rasanyer xbetul..trlalu awal..Buat aku rimas and tensen. Aku just nk hidup macam biasa. No pressure..Banyak laki bende aku kene pikir..Hidup aku lebih penting sekarang. Masa depan aku................ermmm

No comments: