Friday, July 23, 2010

Telekom

Tak suke
Tak suke
Tak suke
Tu je yang boleh aku cakap
Dah la takde mood nak pegi
Patut la rasa macam malas je nak pegi sana
Rupa-rupanya ada bende nak jadi
Menyampah
Tak suke
Erkk!!!!
Aku just mintak Aiman tolog pinjamkan pen je
Tu pun nak marah-marah?
Sampai cakap aku bukan-bukan?
Aku buat muka kesian pun siap nak tampar aku
Ingat aku ni pe
Kalau ye pun bergurau
Cakap r elok-elok sikit
Tu je
Just respect me
Tak payah r cakap bukan-bukan
Sedih giler
Malas nak cakap pape
Sedih giler-giler
Lepas je die pegi
Terus aku duduk kat tangga hujung
Nak redakan perasaan aku
Sebab aku rasa sedih sangat
Buat aku terpikir pasal hubungan ni
Apa patut aku lakukan

Baru je ingat nak makan ais-krim dengan die
Tapi...ermm....
So, bile tengah lepak tu
Putri ajak aku g kedai bawah
So aku ikut r
Nak g makan ais-krim
Aku beli 1 ais-krim yang macam ais-krim cornetto yang die makan ari 2
Aku nak sangat makan ais-krim tu
So aku beli sendiri
Sebab hanya aku yang paham pe yang aku nak
I luv myself
Makan ais-krim sambil bergenang air mata aku
Makan kat balkoni sorang-sorang..
Erm.....

Sedih sangat-sangat
Sebab die just cakap kiteorg gado sebab pen
Padahal pada hakikatnya tak
Kata-kata die buat aku kecik ati!!
Erm..
Tak nak cakap pape....=(

No comments: