Tuesday, July 27, 2010

Puasa Nisfu

Harini agak best sebab Aiman turut serta puasa dengan aku
Best sangat
Dapat puasa dengan orang tersayang
Kol 4.40pg td, aku dengan die pergi sahur
Die yang nak sangat g
So kiteorg bersahur di Kader
Makan nasi goreng kampung
Share je
Sebab takde nasfu sangat nak makan
Hehehe
Balik-balik tak sempat nak solat Subuh
Sebab mata ni dah layu dulu
Agak sedih lah gak
Tapi solat yang lepas 2, aku tak tinggal dah
Hehe

Aiman bangun je dah kol 3.30 macam tu
Lambat giler die bangun
Ye r, die semalam tak tido
Sebab tu penat
Paz 2, kiteorg berbuka puasa kat kedai fav aku
Di Kg. Baru
Hehehe
Best sangat!!!!!
Aku makan nasi goreng ayam
Aiman makan nasi goreng seafood
Aku pun order fav aku gak
Kerang bakar
Sedap sehh!!!!
Hehehe
Berselera...
Tapi sekarang kenyang giler
Mata lak dah layu
Ngantuk
Hehhee
Aku harus kuat
Tinggal sikit je nak study arini
Tinggal 2 topik subjek Occupational Safety
Ika Boleh!!!!!
Hehehe
Jom study...~~~~~

No comments: