Thursday, July 22, 2010

Semangat

Hari ini aku mulakan dengan penuh semangat
Semangat untuk terus maju dalam perniagaan
Semngat untuk belajar
Semangat untuk bercinta..
hehhee...
Bila lepas je seharian berusaha mencari rezeki
Aku mulakan pembelajaranku yang aku tangguh demi perniagaanku
Sambil-sambil dengar lagu korea (best giler)
Hahahaa
Aku belek-belek buku note aku
So aku terjumpe lak novel aku yang tergendala agak lama
Hehehe..
Secara tiba-tiba aku terasa ingin kembali menulis
Tapi antara nak sambung study or nak g tulis novel
Macam mane erk..
Hehehe..
Sebab bile baca novel aku tu (even bru Bab 2)
Aku rasa excited nak sambung..hehe..
Tengok r nanti..hehhee..(berkobar-kobar)

Hah..disebalik semangat aku nak cari barang arini
Dapat lak bad news
Aiman sayang demam
Secara tiba-tiba
Kesian die
Panas giler badan die
So aku masakkan nasi goreng untuk budak umah die n die skali..
Bagi die minum air 100 plus and suap die makan..
Paz je die makan ubat, aku terus turun
Bagi die berehat

Tapi bukan nak rehat
Petang tu ajak aku kuar g tasik lak
Nak jalan-jalan katanya
Ngada-ngada betul bucuk ni..
Hehehe
So kiteorg jalan2
Sambil Aiman senam(even die demam)
Aku lak, tumpang tengok je..ehhee
Aku makan buah tapi Aiman lak makan CORNETO (xtau mcmne nak eja)
Pergh...selera bukan main..
Bila mintak sikit die bagi ciput jek...
Hahaha..tak pe lah..Aiman kan tak sihat..
Malam tadi Aiman g klinik
Apis yg bawak
Cian Aiman
Badan die makin panas
Doktor pun bagi die suntikan
Aiman kata doktor tu suntik kt punggung (die kte doc gurl)
Tak tahu r betul ke x...hehhe
Tak kisah la..
Janji Aiman sayang sihat kembali
Miss u sayang
Dun noty2
Cepat2 r sihat ea..
Jaga selimut saya elok2(die mntak selimut aku)
Hehehe
Muah..Daa~~~

No comments: