Wednesday, December 16, 2009

Pagi Yang Penuh Dengan Rasa Kelaparan...

Pagi nie aku dah abis menonton satu cerita korea
Lepas je solat subuh aku terus online
Tengok Facebook and Myspace dulu..
Paz 2 aku decide nak tengok movie
So I pick korean movie
Tajuk die Antique Bakery
Cerita die quite fun and best lah
Aku suke cerita nie sebab die cerita pasal kek
Dahlah bangun-bangun je perut rase lapar
Hehehhe
Tapi selain tu cerita nie kelakar sebab cerita pasal gay gak
Hahahahha
Sengal tapi interesting to be watch
Sekarang aku decide lak yang aku nak sambung tido aku
Maybe aku akan bangun tengah ari or petang
Sebab semalam pun aku tido dalam pukul 2.30
Bangun solat subuh pukul 6.30 sampai sekarang aku tak rest
Saje je wat kerje giler
Sebab arini aku takde kelas
Hahahahaha
So...
Sweet Dream..!!!!!
Hehehehe

No comments: