Tuesday, December 15, 2009

Aku...Dia....Dot...Dot...Dot...

Firstly aku nak bagitau yang tak ada sebab yang munasabah kenapa aku letak tajuk seperti di atas tu.
Huhu
Aku main letak sebab aku rase macam gempaq jew...hahaha
Minggu nie aku tak sempat langsung nak update blog aku nie
Rindu yang amat kat blog aku yang cute macam tuannyer
Hehehe...
Meh aku citer satu-satu pe yang termampu ye...

Mitchie
Minggu die tak dapat belai die macam selalu
Rindu seh..
Hahahahah(kepoyoan melampau)
Die tak dapat balik umah sebab tali die yang paling halus tu dah putus
CBob yang wat!!!(hahahahhaa)
So kena tunggu sampai CBob pasang tali baru
Harap-harap jangan lame sangatlah
Die lah tempat aku release tension
Miss her so much
Hehehe(emo lak..hahahaha)

Suprised Belated Present

Aku memang tak sangka dapat gak hadiah even bufday aku dah berlalu beberapa hari
I got a cow(not teddy bear) from Nurul Farehan and it is so cute
She told me that when she bought it, she remember me..
Am i look like that cow..???
Hahahahaha
She think that cow is funny and thats why it remind her about me
Nurul also told me that it is will remind me about Aiman when i'm looked at it..(kes langgar lembu..hahahahaha)
When she told me all of the reason why she picked that cow, I think actually Nurul is more funnier then myself...hahahahaha
Anyway, thanks Nurul...
I will take care of the cow from nowadays....
Dun worry(p/s..dun touch my cow..hahahahhaha)

Assignment
Aku tak tahu macamne nak cakap
Aku try untuk jadi lagi rajin
Memanglah tak rajin sangat
Tapi aku rasa ada perubahan sikit
Aku ada gak berubah tapi tak memuaskan
Aku gak try untuk memantapkan setiap assignment yang aku wat
Tapi tah lah...
I dun now what should I say about that
Wish me luck k
Coz rite now I got 6 final assignment that I should sent on first month on next year
I really need ur pray..
Hahahhahaha

About Putri
Aku tak tahu lah kenapa
Aku takut
Aku risau
Tapi aku sendiri tak tahu macamne nak wat
Semalam Putri ada luah kat aku(tapi 1 umah bace)
Die kate die terasa dengan kiteorang
Aku pun tak tahu macamne
Aku ni memang kadang-kadang mulut jahat sket
Tapi kiteorg sje je nak mengusik die
Macam biasa
Cuma hal nie jadi besar
Semue nie sebab die lepak kat hostel lame tingkat 1
(padahal die tau kiteorg tak rapat dengan budak tingkat 1..so kadang-kadang kiteorang yang terasa bile die hangout lame-lame kat citu. Tapi tak tahulah yang lain-lain macamne...tapi tu lah yang aku rasa..)
Die terasa sebab kiteorang bergurau...
Padahal kiteorang gurau macam biasa je
Aku tak tahu macamne nak cakap lagi
Kadang-kadang bile die selalu sangat touching(even die slalu menafikan yang die terasa tapi aku tahu die memang terasa)
Aku rasa tak selesa
Aku nie jenis yang lebih suke orang tu berdikari
Matang dan bertanggungjawab
Tapi bile die wat macamni
Separuh dari diri aku jadi nates
Aku jadi malas nak layan perangai die
Aku tahu aku pun slalu wat orang sakit hati
Aku sedar
Tapi aku sedar hal limit aku
Aku akan lakukan pe yang sepatutnye bile aku nak
Aku sayang Putri
Kiteorang sayang Putri
Aku tak tau pe perasaan Putri
Banyak kali aku pesan kat adik aku tu
Plez be matured, responsible, and stop doing something that looks bad...
Sebab sayang die lah aku nak die berubah
Lau cakap depan aku tau die terasa
Lau bace nie myb die akan terasa gak
So aku sendiri tak tahu macamne
Die kate die try
Tapi aku tak nampak pun die berusaha berubah
Aku tak tahu kenapa die macam tu
Aku tak leh kate die tak ada perubahan
Die je yang tahu
Sebab aku memang tak rase die mendengar teguran yang aku pernah cakap kat die dulu
Tapi I love u adik
I hope u will change to be much better person
And I'm sorry for my bad behavior
But dun think that u da only one hurt
Sometimes u also hurting me...hurting us...
But im kinda person that will not think too much even im hurt
I dun noe what to say or what to do
U r the nice person..
I love u Putri...
Really.....

Aiman
Aku sayang and cinta die sangat-sangat
Aku akan rindu die lau lame tak jumpe
Aku ada cerite kat die pasal masalah aku
And die beria nak bantu
Tapi aku rase tak perlu sebab aku yang wat masalah nie
Having him around makes me feel much safer
Kadang-kadang aku sendiri tak tahu kenapa aku sayang die
Bile terfikir pasal umi die
Aku jadi takut,nervous,and excited
Hahhahaha
Papehal pun
Aku kena bersedia dari segi mental and fizikal sebelum jumpe umi die....
Love him ketat-ketat
Muah..Muah

No comments: