Wednesday, December 16, 2009

Makan

Seperti yang aku tulis sebelum nie
Aku rancang untuk bangun tengah ari or petang(more prefer petang)
Tapi aku terbangun tengah ari sebab budak-budak nie bising sket waktu nak berciap gi kelas
So aku akur and bangkit dari lembekku(toto) and berciap gi mandi
Sebab perutku mula berkeroncong
Hahahhaha
Sengal kan?
Ciap-ciap mandi semua
Aku with Nurul turun gi kedai bawah and beli pe yang kami nak
Balik je umah baru aku decide nak masak pe
So kiteorang masak style kampung
Sambal belacan with kacang botol, ikan bilis sambal kicap and telur dadar
Sedap seh
It is really spicy
Sampai cair hingus aku
Hahahahhahaha
Sekarang aku tengah merangka pe program yang aku nak wat
Tengok movie or terus wat assignment...
Huhuhu

1 comment:

Unknown said...

buat assmnt la sengal!!