Sunday, November 29, 2009

Come Back From Holiday

Hola...
Selepas seminggu (tak termasuk yang aku pernah post yang kat bawah nie)
Baru hari nie dapat post blog aku
hehehe
Erm...
Nak mulakan dengan ringkasan for my whole holiday dulu ye

Holiday
Aku just duk umah je kebanyakan masanye
Ari tu pun kiteorang gi Muar sebelum ke Melaka
Aku ingat nak amik sijil darjah khas aku
Tapi orang tu kata sijil aku tu dah dihantar ke skola balik
Aduh...
Macam tu pun ada ke?
Paz tu kiteorang terus gerak ke Melaka
Sebab akak aku nak amik COSEAS die(tak tau lah macamne nak eje..hehe)
Aku ngan adik aku(nina)
Gi r amik peluang untuk jalan-jalan kat tepi pantai di tengah panas
(macam orang tak betul kan? Nasib bek r nina tu gelap lau tak, lagi gelap r die..hehehe)
Best giler(tapi lau Aiman ada lagi best)
Die ada mesej aku sepanjang cuti nie
Tapi aku betul-betul rindu die(Nanti kat bawah aku cerita perkembangan kami ye..hehe)
Berbalik pada cerita aku
Aku gak gi kolam air panas
Dengan Mama, Angah and Nina
Rendam lah kaki kiteorang lebih kurang 1 jam
huhu
Naik kecut lah gak
Kiteorang gi dalam 2kali je
Tapi tu pun kire okay lah
Selain tu
Ada lah beberapa benda berlaku
Contohnye Along treat us dinner,
Die gak belikan Mama katil baru, Ipad and Apik dapat tilam baru
Okay r tu
Aku pun dapat duit belanja
Tapi aku gak kena r saving sket
Tak bley boros
Banyak hutang member yang aku kena bayar

Pasal Kami
Kami just mesej je sepanjang cuti nie
Die di Kluang and aku di Batu Pahat
Raya haji tu die balik kampung die kat Muar
Even dah dekat dengan aku
Aku rasa sakit sangat hati nie sebab tak dapat jumpe die
Aku rasa macam aku nie tak mampu buat apa-apa
Aku duk umah je sepanjang hari
Aku tak hangout pun dengan kawan-kawan aku
Aku kuar dengan family aku je
Sampai Aiman pun macam nak marah aku
Die tanya nape tak kuar jumpe kawan-kawan
Tanya pe perkembangan semua
Erm..
Tah lah
Maybe sebab aku pun tak de sen nak kuar
So aku duk umah je r..
Aku pun just main dengan Mimi
Die ari tu kena antar gi enjet
Cian die
Balik-balik macam penat
Effect dari enjet die tu kot
Mimi comel!!!huhu

Bufday aku yang hampir tibe
Memang aku nantikan
Macam yang aku cakap dalam blog aku yang lepas
Aiman nak belikan aku sesuatu (yang die survey kat Wangsa Walk tu)
So aku korek lah
Die memang nak belikan aku rantai(excited giler)
Aku tak harapkan pe-pe dari die
Tapi aku gembira sangat bile tau die nak bagi hadiah kat aku
hehe
Mula-mula die tak nak cakap pe hadiah yang die nak bagi
Tapi aku paksa die
Aku pura-pura merajuk
Last-last die bagitau gak
Aku suke giler
hehehe
Sayang Aiman!!!
Sepanjang cuti nie
Bagi aku, cinta and sayang aku kat die makin menebal
Aku cinta die
Aku nak die
Thanks Aiman!!!huhu
Masa aku post blog nie Aiman tak sampai lagi
Die stuck dalam jem
Kecian die..Die kata die boring dalam bas tu
Tapi pe aku bley wat
Aku just leh teman die mesej sambil taip blog aku nie
Die kata nak bagi rantai tu malam nie
Awal lebih kurang seminggu dari tarikh bufday aku
Tapi aku tak kisah
Die kata ada syarat
Syaratnye die nak pakaikan kat leher aku sendiri
Aku tak kisah pun
Sebab aku sayang die
Muah...
Can't wait to meet you and receive ur present

No comments: