Monday, November 30, 2009

Hadiah oOoO Hadiah


Semalam aku jumpe Aiman wat kali pertamanya selepas seminggu
Aku happy sangat
Aku ketawa dalam kereta
Sampai Aiman cakap aku nie angau
Ala...angau kat spe gak??(Aiman gak kan..hehehe)
Die nak bagi rantai tu(ini..sebab dah kat aku) masa tu gak
Tapi aku suh die pegang dulu
Kan die kata die yang nak pakaikan
Sampai-sampai kat Estana
(selepas Putri tolong amik Aiman)
Aiman teman aku naik ke rumah
Die pun pakaikan kat leher aku dihadapan Leha and
Faiq
Aku gembira betul(even cuma ada huruf A je... Bukan AJ.. )
Thanks sayang
Setiap kali aku rasa aku perlukan kekuatan
Aku akan pegang loket nie
Loket nie tanda kasih and sayang Aiman kat aku
huhu
Okaylah
Aku pun mengantuk gak
Even kelas aku yang sepatutnya abis pukul 4 dah diawalkan
Tapi aku still ngantuk
Aku ingat balik-balik nie aku yang tidur dulu
Tetapi..
Jeng..jeng..jeng..
Nurul dah tidur dulu daa...
Hahahha...
Selamat Petang semua..hahaha

No comments: