Tuesday, September 1, 2009

Sahur Time



Date : 25 August 2009

Venue : Restoran Kadeer, Wangsa Maju

Time : 2 am

Sekarang aku nak citer pasal kiteorang sahur pagi2 di restoran mamak ni. Pelik r gak sebab aku time 2 macam ngantuk je..xde semangat sangat.huhu..
Picture at above 2 adalah picture aku dengan roommate aku, Saidatul Ashikin. She crazy gurl..huhu..

This one is Abg Muz(sebut mush..huhu). Die ni macam ada hati kat shikin 2.. Xtau la oden nak kata apa..hehe.. Die ni manja orangnyer. Suka pkai sweater merah die ni..hehe.. Sem depan die dah tak de sebab die nak g OJT(practical).




This one lak is Rico(die yang suh orang panggil die macam 2...hehe). Die ni dulu langsung tak nak tegur aku even aku selalu tegur die. Die akan wat bodo je macam tak de pe2 yang berlaku. So aku memang bengang giler dengan die.huhu.. Alasan die nape bile aku tegur die xlayan, sebabnyer aku tegur die time die baru bangun tido. Die kate lau die baru bangun tido, angin die tak bek sket... (yang aku peliknyer, xkan lah sepanjang 1 sem yang aku cuba tegur die 2, die dalam keadaan baru bangun tido? Aku penah tegur die time die baru abis kelas, time kat cafe, time kuar lab n banyak g r...nampak sangat ada yang xkena..ermm..).
Tp sekarang kiteorang dah okey dah. Selalu kalau keluar, kiteorang naik kereta die ler...huhu.. Die pun same macam abang muz, sem depan die akan pergi OJT gak.




Lastly, die ni Abang Syafiq aka Comel.huhu... Sem depan die sem 5 aka my senior. Jarang r aku cakap dengan die. Die ni pun jenis selumber je. huhu....


No comments: