Wednesday, July 25, 2018

VOLUMIZING LIP BALM BY CATRICE



Assalamualaikum,

First of all, I'm not yet trying this lip balm. Perhaps I'm just looking at it because it is so attractive. Warna dan wording yang sangat menarik. Ada sesiapa pernah cuba this product atau yang seangkatan dengannya?

Jujur aku cakap yang aku rasa aku tak memerlukannya sebab aku punyai bibir yang sudah cukup ketebalan. haha

For those yang tertanya, this lip balm selalunya untuk menghasilkan bibir yang montok dan tebal. Bak kata orang, mengiurkan gitu. Ada je yang ambil alternatif lain seperti mencucuk vitamin, botox dan pembedahan plastik. Sorry girls, semua tu memang aku tak sokong. 

So lip balm begini tujuannya untuk menggantikan semua itu tapi lebih selamat dan tak perlu meragukan para penguuna. Maklumlah kita stay dekat Malaysia dan semua islamic matters mestilah kita concern. 

Jika sesiapa nak share pengalaman korang menggunakan lip balm sebegini, boleh share di ruangan komen. Also, aku kalau nk bibir mungil, sebelum tido sapu Vaselin petroleum gel tu je. hahaha

No comments: