Monday, June 11, 2012

PEMBONGKARAN BLOG REMAJA GAY TEMPATAN MENAMPILKAN AKSI SEKS 'LIVE' (18SX)


Sebelum ini, saya berulang kali mendedahkan blog dimilik lelaki gay tanpa segan silu memaparkan gambar mereka melakukan hubungan seks sejenis.

Berikutan itu, sebilangan mereka bertindak menukar status blog kepada 'by invitation only' dan segelintir terus menutup blog mereka.

Sebentar tadi saya menerima komen dari pembaca blog ini, meminta saya mendedahkan blog dianggap terlampau dan memalukan bangsa Melayu.


Sila baca secara teliti kenyataan pertama dalam peringatan dipaparkan oleh pemilik blog.


Blog terbabit menyediakan ruang majoriti remaja lelaki MELAYU memaparkan aksi bogel dan bermasturbasi secara LIVE untuk tontotan umum.


Aksi begini pun ada ...


Berikut antara sedutan perbualan mereka.


Mereka menyertai laman sama diberikan peluang untuk mengundi  'persembahan' terbaik ditampil oleh pelayar lain menggunakan kamera web mereka.

Remaja di bawah contohnya, menggunakan screen shot, dirakamkan selamba menunjukkan aksi secara langsung dia bermasturbasi dilengkapi audio.


Manakala remaja di bawah, pada masa sama memerhati dan menampilkan tubuh barangkali dianggap perkasa.


Apakah sedang terjadi dengan remaja kita?

Melalui ruang sembang, mereka meluahkan rasa gembira dan teruja menonton rakan berbogel sekaligus menunjukkan kemaluan.  


Saya akan mendedahkan alamat blog gay remaja itu andai difikirkan perlu untuk berbuat begitu. Saya juga berharap, pihak berkuasa mengambil tindakan tegas mengikut undang-undang termaktub untuk membanteras blog sebegini.

Buat sementara waktu pastikan anak kita tidak melayari laman terbabit.

HEBAHKAN




Sumber : sini









No comments: