Friday, June 8, 2012

Jom Jakarta Murah Dengan Air Asia

Assalamualaikum dan Hi,


Minggu ni musim cuti sekolah hampir tamat. So, jalan pun confirm jem punyakan? Sebab itu aku tak plan untuk balik kg minggu ni. Sekali stuck dekat Seremban entah berapa lama nak lepas. Macam tak berbaloi pula kan?


Aku lebih suka plan cuti aku dengan lebih awal. Insyallah hujung tahun ini aku plan untuk backpack dengan my bff ke Sabah. Well, harapnya semua persediaan aku sudah mencukupi masa tu. Rasa nebes + excited nak tunggu masa tu tiba. Kami akan backpack berdua dan menariknya ini adalah kali pertama aku nak naik flight dan juga first time ever buat backpack! Hope everything will be fine *crossfinger


Hah, cuba korang tengok iklan Air Asia kat bawah ni. Ada promo la... Jom Jakarta pula. Aku teringin nak pergi Jakarta dan Seoul, Korea. Cuma tak ada rezeki lagi. Insyallah aku akan cuba jejakkan kaki aku ke sana! Haha. 


tekan sini untuk lihat promo dengan lebih lanjut


Sesiapa yang nak merancang untuk bercuti lebih baik korang rembat tiket cepat sebab harga akan jauh lebih murah bila tengah promo dan bila korang beli awal-awal. Last minute punya harga memang mahal lebih-lebih lagi kalau jatuh time cuti. Aish. Kopak ler time tu. hehe


Apa korang tunggu lagi? Jom Jakarta!!! =)










nota kaki: buat list nak beli barang backpack

No comments: