Thursday, November 24, 2011

Sebuih Harapan

Assalamualaikum,


Berkali aku cuba menyedarkan diriku. Bertambah teleng kepala cuba menidakkan sesuatu yang aku cuba elakkan daripada menjadi nyata. Ya. Aku perlu melakukan sesuatu.


Indah sungguh ciptaan Allah S.W.T. sehingga sering kali membuat manusia ini terleka. Tiada apa yang aku sesali kecuali berusaha menjadi yang lebih baik.


Harapan yang kunjung tiba bagai sebuah buih yang boleh ditiup terbang dan menghilang. Ermm.. Dua harapan yang sedang menggunung seperti berikut:


1. Paling nak buat sekali! Pergi ke konsert artis korea favorite aku..hehe.. Lagi-lagi 2pm nak buat konsert bulan ni. Owh..Minggu ni lak tuu...Sayang sangat tak dapat pergi kerana faktor harga tiket dan juga Aiman tak memberi kebenaran untuk pergi. Teringin gilerrr!!! Kalau tak pun pergi konsert Beast still ok kot.. Bestnyer....heheehehe




2. Hah, yang ni harapan terbaru dan macam pelik sikit. Teringin nak tengok bola Harimau Muda/Malaya lawan. Kalau nak lagi merepek, nak pergi makan sama-sama mereka..opss... Tu dah kira merepek tuu. Mustahil!!! Hahaha.. Tapi tiada sesiapa yang ingin membawa aku ke stadium untuk menonton perlawanan bola. Serius teringin!!! Hahaha =)




Nota kaki: Semoga impian dapat direalisasikan. Thank you! *cross finger*

No comments: