Thursday, June 16, 2011

Korean Passion!!

Assalamualaikum,

Hari nie tak rasa nak update blog tapi aku tak boleh abaikan belog nie kan. Hehe. Hari nie aku just banyak buat latihan input untuk improve bahasa korea aku..Ceh ceh ceh... Aku saja nak belajar. Supaya lagi mahir.

Sebenarnya agak susah belajar secara online macam nie sebab bile kita tak paham, kita kenalah cari jawapan tuu sendiri. Tak ada orang nak duk terang kat kita satu-satu. Tak pe..Cabaran kan. Chill lah...hahaa.

Banyak yang aku excited nak belajar tapi aku belajar pelan-pelan. Aku just seorang beginner ok or hangungmal jal motaeyo man hangungmal jeonhyeo motaeyo. Mianhamnida...Hhahhaa... Bukan giler poyo.. Tapi kalau korang paham maksudnyer paham la ape yang aku nak cakap. Hahaha..

Okey, selain itu aku yang ditugaskan untuk mencantikkan or menghias sampul kad untuk Major menggunakan kreativiti aku. Rasa klakar tapi aku pun main tibai jek. Pape hal, chill jela. hahaa



Inilah sampul yang telah aku siapkan menggunakan apa yang aku mampu..=)


Daaa... Kamsahamnida. Mannaseo, bangap-sumnida. =)

No comments: