Friday, May 20, 2011

Jumaat oh Jumaat

Assalamualaikum,

Firstly nak cakap yang ini adalah fast entry sebab aku menaip dengan laju dan pantasnya dek kerana ada beberapa kerja yang perlu aku siapkan (sampai banyak kali salah eja kott). Harini memang nyaman jek sebab arini kan Jumaat. Full of bless okay. I loike. Esok cuti membuatkan kau rasa lagi gumbira giler..Hahhaa...

Tapi bila teringat yang ada orang renovate umah, rasa nak lari dari umah jap esok n ahad nie. Malas nak duk umah..hehe.. Ada beberapa gak entry dari blogger-blogger yang aku follow yang aku tertarik untuk meng'skodeng' sampai aku kadang-kadang lupa aku ada kerja..Boleh takk macam tuu??hahaha...

Harini lunch makan sorang-sorang (macam biasa) *senyumcomel*. Ini sebab my sista tak jadi nak lunch sama sebab die kata busy nak buat kerja. Akhirnya die janji nak belanja saya Subway of the Day arini iaitu Smokey Chicken (kalau takk silap laa)..Huhu... Jangan die lupa sude..melopes...hahaha

Okay-okay..Rasanya tak ada ape lagi nak tulis. Sebab takut jap lagi boss datang jenguk.. mati den oi...Hahahahaha....Daaa

*LuvJumaatsoooomuch!!!hahahahhahaa

No comments: