Saturday, May 21, 2011

Happy Hours!!!

Assalamualaikum,

Happy hours ker?? Happy Saturday kot...hahhaa...gembira sebab penat giler berjalan sekodeng sana sini dengan kaki jalan arini (sory to Jaja Juvana coz xdapat join, myb next time k). Memulakan perjalanan lebih kurang pukul 10 ke KLCC sambil bawak bekal nasi lemak ye (jimat2 lah....haha). Sebenarnyer tujuan keluar bukan sebab nak ikut my sista tapi nak pergi jumpa Cik Pqa cute kite beli barang..hehe.. Tapi sebab janji nak jumpa pukul 1 (sebelum ditangguh ke pukul 2), so jalan-jalan dengan my sista dulu ye. Huhu.

Jalan punya jalan lepak kat food court sambil makan nasi lemak+ tunggu my sista fiancee ler. Dia dari Nilai...So quite late sket la..huhu.. So follow couple nie pergi ke Pavillion. Dieorang nak tengok wayang. Tapi aku pergilah jalan-jalan kat dalam tu sorang-sorang layan feeling macam orang tak betul. Hahhaa

Buhsan-buhsan tibe-tibe terserempak balik dengan couple nie. So follow lagi dieorang survey cincin. Pusing-pusing last-last dieorang nak masuk wayang dah. Dengan itu aku pergi bawak diri je. Hahaha... Jalanlah aku tengah panas pada pukul 1.40 petang ke BB tunggu Pqa tapi tengah aku godeh kat mesin-mesin tu, Pqa dah sampai. Tak sempat nak ngomel banyak..hahhaa... Jalanlah pusing 1 Sungei Wang and Plaza BB tuu...Last2 jumpa kasut pilihan dan beli...

Penat tak baca? aku lagi penat nak tulis nie..hahaha... Pendek kata memang banyaklah aktiviti aku tadi. Lunch kat Pavi balik and fiancee akak aku belanja Subway (sebab kebetulan terserempak). Jalan carik cincin buhsan and terus aku tinggalkan akak aku and kamu berdua pergi ke Masjid Jamek sebab nak skodeng kat sana lak. Lagi pun Pqa kena pergi event Citra Warna malam nie kat Dataran Merdeka. Kena buat report katanya. Walaupun die ajak pergi, aku tetap malas sebab dahlah ramai orang, malam lak tuu, hujan pun macam lebat. So aku tolaklah..Hahaha... Sebelum tuu, pe lagi....shopping tudung and aku hasut die beli beg murah+cute..Hahhaha.... Memang klakar + fun gilerlah tadi. Best sebab hampir 3 tahun aku kat KL nie, Pqa adalah orang first dari ramai-ramai kawan aku kat skola yang aku hangout kt sini. Yang lain memang aku tak pernah jumpa and hangout. Dieorang pun takde ajak aku. Pernah ajak sekali dua jek. Lepas tuu terus senyap. Takk pe. No prob. Aku pun dah bosan kat sini. Hhahahahaa

Nangantuk giler lak arini kan. So rasanyer macam nak benti taiplah. Sambung nanti ye... Tapi sebelum tuu...Terkejut gak aku sebab reader blog aku dalam masa sehari dekat bpe puluh. Aku rasa aku tahu saper yang baca even orang tuu tak nak cakap kan...Suke hati lah....hahahahaa... Malam semalam aku bukak baru 179 macam tuu... Malam nie dah 200 (plus aku bukak dua tiga kali la)hahahaha.... Jangan tengok je...followlah kalau best blog aku nie....hehee.... Daaaa


Tengok tuuu...200 tuuu...hahaha

*Nexttimeakuuploadpickiteorangye..TungguPqauploaddulupickamihahahaha

No comments: