Thursday, November 18, 2010

Sukan Asia + Mid-Semester Break + Hari Raya Aidil Adha

Sempena menyambut Hari Raya Aidil Adha dan meraikan semester break aku ni, aku pun enjoy dapat tgk Sukan Asia. Bagi aku not bad la sebab aku memang suka tengok sukan. Sukan Asia, Commonwealth or pape la..memang aku enjoy. Kadang-kadang sampai aku rasa nak join je (berangan je r..hahaha).. Best dapat join tournament. Kalau la aku ada bakat or rezeki masuk tournament pape yang membawa nama Malaysia, aku akan berusaha sedaya upaya. Tapi setakat nie, tu hanyalah impian or angan-angan aku je r..hahaha

Bile ramai orang excited artis2 luar nak buat persembahan kat Malaysia, aku lagi excited kalau aku dapat jumpa mane2 atlet tak kisah lelaki or perempuan. Sebab bagi aku atlet ni ada kebolehan yang lain dan unik. Berbakat dan sentiasa membawa nama negara. I wish i could be a friend of the athlete. Just one from them(tp nk atlet yg terer2 yang pernah lawan kt Kejohanan Dunia je..ahha).

Sukan dan sukan..Memang aku habiskan hari-hari aku di rumah dengan menonton sukan. Tapi disamping itu, rasa rindu aku kat si bucuk memang tak leh dibendung. Rasa macam nak nagis je tiap kali ingat kat die. Miss and luv him so muchi muchi..hehe..=(

Aiman......luv u till death...muah2.... Nanti kalau balik saya nak picit lemak awak tu...hahahahahah.. Tak sabar nak abis cuti...hehe

No comments: