Sunday, October 17, 2010

No More Word

Bila mula rasa gembira die balik lepas die pergi jauh, rasa hampa yang aku dapat.. Memang sedih... Sejak semalam aku tunggu die..Balik2 je kena marah.. Rasa menyesal tunggu die. Kena maki semua and die PUKUL AKU!!! 1 benda yang buat aku MARAH n XKN LUPAKAN!!! Dia mungkin dah lupa janji die but AKU XLUPA. Nak marah sebab aku luah kat blog aku ni?? Pape je r..Aku dah fed up dan aku tak nak kisah. Lepas ni suka ati die la nak buat apa. Aku malas nak buat apa2 and cakap pape. Aku nk fokus belajar and cari duit. Future aku lagi penting. STOP CRYING!!! STOP WATCHING!!! STOP CARING!!! I dont want to talk anymore. Im alone in my journey. That's it.

Sekarang ni aku selalu kena marah dengan die, buat ape pun semua kena. Aku tak suka, aku tak gembira dan aku sedih. Kalau boleh, aku nk lari ke suatu tempat yang tak de sesiapa. Aku nak tenangkan perasaan aku yang semakin hari semakin terluka. Kalau aku buat salah, kenapa die tak tegur elok2? Kenapa kena maki, pukul semua? Aku ni sape? Tak layak ke dapat nasihat dengan cara yang elok? Aku betul2 sedih. Aku nak semua ni stop. Aku nak benti. Aku penat. Aku tak larat. Banyak bende lagi aku nak pikir. Kenapa aku kene tanggung semua ni? Aku tak kuat. Aku tak de sape kat sini................. Jangan tanya pape sebab aku tak nak cakap pape. Jangan cakap pape sebab aku tak nak dengar pape...

Die kata aku berlagak pandai, poyo, tak tahu malu semua.. Sampai hati die.....Aku benci die..Aku tak nak jumpa dia... Lantak la.....Banyak kali bende yang sama berlaku. Aku fedup!!Aku rasa nak terjun je bangunan ni!!!!!!!!!!! Aku tak kisah masuk neraka sebab memang 2 je tempat yang aku layak. Aku harap dapat akhiri semua ni..Aku tak tahan................

Aku banyak berubah sebab die. Sebab nak jaga hati die. Tapi ada die buat bende yang sama macam yang aku buat kat die??! Die mungkin tak nampak...Tapi aku memang banyak berubah. Demi die!!!ok..Demi die..Sebab aku sayang kat die!! Tapi bile die buat macam2, aku rasa aku tengah memperbodohkan diri aku.

AKU BENCI KAU!!!!!

No comments: