Sunday, August 22, 2010

Semester Break

This is my final semester break..
Really hope I find my new ways soon
I still keep thinking bout my practical
Can i do it?
Should i choose any high standard place?
I just hope that Allah may help me
Because i do not have any confident in myself to do it
A lot of people will ask me why i do not have that confident in me
Erm....I just not felt any in my heart
I may fail in my practical..
I do not know..

Back to my life,
Hari tu Aiman datang jumpe aku
Kiteorang jalan2 kat BP ni..hehe
Aku ajak Aiman gi BP Mall
Lepas jalan-jalan
Ye r, kan bulan pose, so agak penat r
And kiteorang amik keputusan untuk duduk kat kerusi urut berbayar tu(aku yang pksa sbnrnye)
Hehehe
Mula-mula Aiman tak nak duduk
Tapi lepas die try(amik masa gak nak msukkan duit dlm 2)
Die suka lak
2 kali(lau xsilap) die msukkan duit dalam tu
Aku ajak masuk wayang pun die tak nak
Hehehe
Kiteorang tengok cerita The Socerer's Apprentice
Best giler citer tu
Ala-ala Harry Potter
Hahahaha
Full of magic
And soundtrack die best giler..
Lagu Secret dari One Republic
So, aku nak tukar lagu blog aku ni kepada lagu tu..hehehhee
Daaa.....

No comments: