Friday, August 6, 2010

Perasaan

Tak tahu kenapa tapi aku suka giler dengar lagu-lagu english lama..
Close to you and Yesterday Once More by The Carpenters
Love it so much...
Rasa best je bile dapat dengar..
Hehehhee
Bosan-bosan bile tak leh study
So kite dengar lagu ni
Okay gak kan?
Hehe
Kadang-kadang dengar lagu baru pun cepat bosan
But kite mesti kena follow up gak kan?
Up to date..hhuhuhu

Erm..2 paper dah abis
Iaitu Managing People and Occupational Safety
Hopely dua-dua subject ni aku dapat score
Really hope it...
Sebab aku macam dah dapat klue yang dua-dua paper ni ok
Aku kena terus usaha
Aku taknak dapat macam sem-sem lepas
Aku nak DEKAN
Sem 2 je aku dapat..
Sem lain just dapat 3 pointer
Bukan aku tak bersyukur
Aku memang bersyukur sangat-sangat
Tapi rasanya tak salah kalau aku nak dapat lebih kalau aku mampu kan?
Bagi aku, setakat 3 pointer tu tak memadai
Ramai yang boleh dapat 3 pointer
Tapi tak ramai yang dapat 3.5 above
And itulah yang aku kejar sekarang
Sebab aku tak nak jadi macam orang lain
Aku tak nak sama dengan orang lain
Aku nak lain dari yang lain
Aku tak kisah
Aku tak peduli
Aku akan berusaha
Tapi 1 je masalah aku
Aku tak leh baca lama2 or baca 2 minggu sebelum exam macam yang nurul buat
Tak masuk otak oi...
Duk hafal je macam orang giler kang aku ni
Dah ler aku ni tak betul
Hehhee(aku yang giler)
Aku lebih suka fokus last minute
Baru ingat
Fresh..hehhee
Hopely lagi 3 paper akan berjaya juga
Kepada kawan-kawanku, hopely korang pun dapat result yang korang nak k
Luv u all...Muah....Gud luck..=))

No comments: