Friday, May 21, 2010

Kenangan


Ini pic keluarga aku mase dulu. Time ni, adik-adik aku semua belum lahir. So aku lah anak paling bongsu time ni..hehe.. Meh aku kenalkan semua dalam pic ni k..


Perempuan bertudung kuning dan lelaki bersongkok(berdiri)
Ini kalau tak silap aku, orang gaji keluarga aku waktu dulu. Parents aku ni cikgu, so amat busy..Tak de siapa nak jaga aku and adik beradik aku dulu. So ayah aku amiklah pembantu rumah..hehehe.. Tapi dieroang ni kerja kjap je lau tak silap aku..hehe

Budak perempuan(berdiri sebelah kanan)
Ini akak long aku. Heheehe..Klakarkan rambut die. Rambut die kerinting halus..macam maggi..hehe.. Sebab tu die ni kuat angin sket..Bile die angin je, kite kne flow je care die k..huhu.. Sekarang die duk kat Puchong..Harap-harap die dapat kahwin cepat...hehe

Budak perempuan berambut kotak(berdiri kiri)
Ini pulak akak aku yang no 2. Angah ni beza 6thun dri kak long aku tu..(kalau tak silapla).. Currently die ada atas kapal..belayar selepas graduated from ALAM.. Mama love angah...I know that(jeles)..tapi tak pelik sebab angah memang pandai dan berdedikasi. Even die ni cerewet...hehe

Lelaki duduk
Inilah pic papa..Aku selalu cakap yang muka ayah aku ni macam P. Ramlee..adakah anda setuju???hahahah... Miss him so much... Papa ni garang orangnya, degil, fokus dan...hehehe...tah la.. Tak banyak pic papa yang ada sebab tak sempat nak amik..erm... Papa ni suka masak.. Dulu beliau selalu amik tempahan masak untuk skola..Miss his cook!!!

Perempuan duduk
This my lovely mom. Beliau ni suka masak lauk campak...hhahaa..Even lauk tu tak pernah diketahui asal usulnyer but mama, u r da best..hahaha..sebab masakan mama still sedap..hehe.. Mama pun cikgu..sekarang dah naik pangkat jadi cikgu penolong kanan..hehehe..Hopely mama success dalam kerjaya mama k...Love u so much..hehe

Budak lelaki(berdiri sebelah kanan)
This my abang. Kiteorang panggil die apik..hehehe.. Die slalu buat mama risau dlu. Selalu merempit paz 2 accident...hehehe.. Sekarang die tengah practical.. Tak lama lagi die akan bkerja..huhu...Dah beso dah rupenyer...hehehe

Budak perempuan cute di depan
Ini lah pic aku mase kecik..Comel kan??? hahaha..I know that..hehe.. Dulu aku memang suka pakai gaun..Really...hehe... Rambut aku pun mase kecik-kecik kerinting tapi sekarang dah hilang.. Sedih sket..hehe... Tapi i still love my hair....


Inilah serba sedikit psal family aku...Sebarang pertanyaan, boleh tanya direct kt aku k..hehe

No comments: